Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Dec 2024 10:00:09 +0200

Tere!

Luunja vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/29933 
aadressile Tartu maakond, Luunja vald, Lohkva küla, 22252 
Lohkva-Kabina-Vanamõisa tee T2 // T3 (Reoveepumpla juurdepääsutee) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Projekti esitamine kooskõlastamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27204322>  (menetlus nr: 
464207), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 20.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Luunja vallavalitsus) või menetleja (HEIKI TOOMING) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister